Ännu en helg har gått

Vad tiden går fort när man har ledigt.

Ebba och jag hämtade Freja på dagis i fredags.
Så handlingen inför helgen blev inte som vanligt, att
handla tillsammans med en två åring är inget jag vill
göra varje dag. Men visst är det mysigt med två åringar,
speciellt när hon är gosse sugen.

Lördagen började vi i en kall ishall. Linus var i Lindesberg
på en endags tunering. För honom var det första gången
på is för den här säsongen. Många andra i laget har gått
på sommarhockey, men det valde Linus bort den här
sommaren. Det gick riktigt bra för laget, dom vann
alla matcher och hade en rolig dag tillsammans.


IFK Hallsberg U14:2


En trött och svettig Linus


En frusen supporter

Idag söndag har jag roat mej med att städa och plocka.
Att det finns så många saker i ett hem som inte ligger där dom ska.
Vi har hunnit att plocka ihop poolen för den här säsongen, jag har en
önskan om att det är sista säsongen som vi har en ovanpå pool.
Min dröm är att gräva en riktig pool, men så blir det nog inte.
Ebba har lekt med kompisen Isabella idag. Det är så roligt att hon
vill och orkar med kompisar nu för tiden.
Innan sommaren hade hon ingen ork över till det.

Orken är så mycket bättre, det märks även i skolan.
Ebba hade alla rätt på läxan i fredags. Det är kul att det vi tränat
på fastnar. Så har det inte varit förut.
Hoppas utvecklingen fortsätter så här.








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0