Äntligen vardag!!!!!

Trodde aldrig jag skulle känna så här;
Det är skönt med vardag.
Semester i all ära men vardag med rutiner och lite ordning
och reda är faktiskt skönt. Jag trivs dessutom med mitt jobb
så det bidrar väl till att det känns som det gör.

Det fanns massor att hugga tag i när jag kom tillbaka till
kontoret igår morse och mer lär det bli.
Vi fick nya ägare 1 Juli, så nu är det massor som ska ändras.

Ebba hade en riktigt bra dag på fritis, hon sa till och med på kvällen
att det var roligt där. Jag tror aldrig hon sagt så förr.
Hon hade spelat spel och ritat med Greta. (en gamal dagiskompis)
Det är kul att hon hittar någon att vara med. Hoppas att det fortsätter så,
nu när hon är piggare och mår bättre.

Mormor åkte och hämta Ebba lite tidigare idag, det var uppskattat.
Tänk att så lite kan göra någon så glad, tack mormor.

Linus var nöjd med sommar handbollen, det var bra tränare.
Efter en heldag i Alléhallen åkte han iväg och slog några bollar på
ranchen. Han somnade ovaggat igår kväll.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0