Städa städa varje fredag ........

Vill man vara fin får man lida pin och det stämmer.
Jag har klippt och färgat håret idag,passade samtidigt på att få
brynen färgade och plockade. J-lar vad ont det gör, jag kommer
nog aldrig att vänja mig. Men som sagt vill man vara fin så.

Åkte till skolan och var med Ebba en stund innan dom slutade.
Dom skulle precis äta lunch när jag kom. Ljudnivån var HÖG,
jag skulle aldrig orka med det varje dag.
Även fast det varit en kort vecka för Ebba är hon helt färdig, ligger
just nu och sover middag för andra gången idag.

Linus valde bort mig efter skolan och åkte till en kompis istället.
Han är nog fortfarande sur sen i morse. Jag föreslog att vi skulle åka
till Stadium outlet och kolla på skridskor, men det passar tydligen inte.

Både jag och Stefan har tydligen missat att vi är miljonärer, åtminstånde
verkar sonen tro det. Med tanke på vad han tycker vi ska betala för ett
par skridskor.
Men tänk om han har rätt - ska kolla under madrassen kanske ligger det
pengar där. Troligtvis massor med damm men inga pengar.

Ska ta och röja undan lite nu så att det är snyggt i huset till helgen.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0