Härliga Harge

Linus, Ebba, mormor och jag har tillbringat dagen vid Harge strand.
Jag älskar verkligen detta underbara ställa.
Är ni i närheten av Askersund någongång så åk dit.

Min kompis Sofie och hennes grabbar Martin och Simon var
också där och badade.
Sofie; Tack för trevligt sällskap.

Ebba träffade sin fröken Caritha.
Min syrra och Freja sötnos var där med kompisar.
Det var många som passade på att njuta av solen.


Linus gräver ner Simon.


Martin och Sofie


Ebba lyssnar på Markoolio


Freja

Gårdagens grillkväll blev väldigt trevlig, så trevlig så att vissa var lite sega
och tunga i huvudet idag.
Den personen valde bort Harge och var hemma i stället.
När han kom igång så fortsatte han med tvättstugan, nu är nästan
allt kakel på plats. Men i morgon ska han ut och luftas, blir det fint väder
ska vi ut med båten.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0