Varför?????

Igår överraskade han mig och idag chockar han.
Under tiden som jag är på Mariebergs köpcentrum
frostar Stefan ur frysen.
Det har han aldrig gjort förut.
Jag blev givetvis glad men lite chockad.
Tack älskling, du är bäst.

Ebbas anfall har kommit tillbaka.
Dom sista dagarna har varit BLÄÄÄÄÄ.
När man äntligen börjar tro att det är hennes tur att få det bra,
så slås fötterna undan.
VARFÖR!!!!

Visst det kunde vara värre,
men det kunde även vara mycket mycket bättre.
Det känns så orättvist.

När ska vi få lite flyt i vårat liv?

Jag har världens underbaraste familj.
Allt jag önskar är att vi får en mysig och härlig julledighet.
Utan massa anfall eller andra sjukdomar.
Amen.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0