Vinter

Äntligen äntligen har snön kommit.

Min älskade sambo kan fortfarande efter 20 år överraska.
Då menar jag på ett positivt sätt.
Han lyckades verkligen att överraska mig idag.

Han skottade snö när jag kom hem från jobbet.
Kan inte påminna mig när det hände senast.
Snön smälter ändå så man behöver inte skotta brukar han säga.

Jag slapp i allefall skotta och det var väldigt överraskande.

Har pratat med barnens läkare idag.
Kom överens om att avvakta lite med att sänka Ebbas medicin.
När vi provade för några veckor sen gick det inte så bra.
Ska göra ett nytt försök efter jul.
Linus som är så trött att han inte ens orkar träna vissa dagar
ska få tid och göra en eeg-undersökning under Januari.
Ska inte sänka hans medicin något mer innan dess.
Sist han gjorde eeg hade han ingen epilepsi aktivitet längre,
hoppas vi får samma svar igen.

Jag måste komma iväg och handla lite julklappar i veckan.
Har bara handlat till kusinerna Freja och Karolina än så länge.
Måste ta tag i det, det blir ju inte lättare dagen innan julafton.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0