Ordning och reda

Jag gjorde som horoskopet sa.
Har fixat lite ordning i tillvaron, har städat och sorterat stora garderoben.
Den är så fin nu. Fast nu ser bastun ut istället. Allt som jag inte vill
ha i stora garderoben hamnade i bastun.
Inte så logiskt men tanken är att grejerna i bastun ska upp i klädkamaren
 på övervåningen, när grejerna därifrån kan flyttas ner
till tvättstugan - som är ett pågående renoverings objekt.
Låter det rörigt.
Det är det!!!

Ebba leker med kompisen Isabella idag. Dom har mest varit inne
och grejat. Dom ritar, spelar spel och kollar på film.

Mina syster döttrar Frida och Freja kom och hälsade på.
Frida provade våran spik matta, hon hoppas på att bli piggare av den.
Freja gjorde allt som Ebba gjorde, hon kallade till och med mig
för mamma.


Ebba och Isabella ritar


Freja ritar en ekorre


Frida sms:ar (som vanligt)

Senaste nytt från Kreta; Mormor är tråkig, hon vill inte gå ut och shoppa.
Linus och Karolina börjar tröttna på att bara sola och bada.
Men det är det ända man kan göra i värmen säger mormor.
Nu är det bara 3 dagar kvar tills dom är hemma igen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0