Renovering

Ebba har varit hos mormor och morfar när vi var och handlade
kakel och klinkers.
Nu ska äntligen tvättstugan bli klar (hoppas jag)
Materialet är iallefall inköpt. Nu väntar vi på att arbetslusten
ska komma.

Jag hittade massor av snyggt till badrummet, som jag vill
göra om. Men först ska tvättstugan bli klar.
Har även lite andra små projekt på gång innan badrummet.
Ska "bara" få Stefan och vilja göra dom.

Hur svårt kan det vara att kakla, måla, tapetsera mm.
Jag har sett på alla möjliga inrednings program och dom
hinner hur mycket som helst på en timme.

Linus är nu hemma igen.
Han och Ebba har inte hunnit blivit osams än.
Undra hur länge det dröjer innan dom ryker ihop?




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0