Plockar och fixar

Jag har plockat och fixat nästan hela dan.
Tvättat upp allt som låg i tvättkorgen.
Så nu är det bara att vänta på att det ska torka,
så jag kan börja stryka och plocka in det i skåpen.
För att sen börja om igen.....


En sån här i trä önskar jag mig.

Har även blandat ihop en "slabbedang"
en blandning av exotisk jucie, citron lättdryck, sprit
vatten och socker. Som ska frysas.
Supergott med päroncider en varm sommardag.

Min älskade lilla dotter har fått lite mens blödning under natten.
Har ringt till sjukhuset för att höra om det är normalt
med tanke på att vi började behandla henne för 3 veckor sen.
Eftersom det är semester tider fanns det ingen som kunde något om det.
Fast en underbar läkare som vi träffat tidigare ska ringa upp oss på måndag.
Hoppas att det lugnar sig och bara är en engångs företeelse.
Har suttit och googlat, om jag förståt allt rätt så tar
det 3-4 veckor innan testosteronet sjunkit till en låg nivå.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0