Bortbjuden

Vi blev bjudna till min storasyster Maria på grillat i fredagskväll.
Trots att vädret inte var på vår sida så blev det riktigt trevligt.
God mat och dryck böjds det på.


Värdparet


Ebba och Freja

Ebba hade lagt sina hörlurar på golvet och Linus trampade tyvärr sönder dom.
En olyckshändelse som gjorde Ebbisen väldigt upprörd och ledsen.
Så igår åkte vi och köpte nya på net on net.




Ett par snygga skullcandy köpte hon,


Igår lördag åskade och regnade det här på eftermiddagen.
Humöret på oss familje medlemar var på botten.
Ebba och Linus kan inte låta varandra vara. Syskon kärlek har jag
hört att det kallas. Den är hemsk. Den gör att jag blir arg, sur och
irriterad - då helt plötsligt är dom BÄSTA vänner. Och allt är MITT fel.

Vi avslutade iallefall kvällen med att titta på film och äta godis.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0