Bus eller godis

Jag hänger inte riktigt med.
Nör det ringde på dörren igår och utanför stod
det två fula monster ungar (tror dom var utklädda) och säger
- Bus eller godis

Är dom helt tokiga komma en lördag och tro
att jag ska ge bort mitt godis. Glöm det.

Tur att sonen är drifftig.
- Har inget godis och bus bestraffas



Det blev en tur till kyrkan igår kväll.
Det var så vackert med alla tända ljus.




Idag har Linus varit till Surahammar och spelat hockey.
Dom möte ett riktigt bra lag och det blev förlust med 9-0.
Nu vet dom hur bra man kan bli bara man tränar ordentligt.

Ebba och jag har varit hos gammel farmor och farfar.
Dom blir så glada när man kommer, jag tror jag skrivit det förut
men jag måste bli bättre på att åka dit.







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0