En liten finsmakare

Vi hjälpte till att hämta Freja på dagis idag.
Det var länge sen mina egna barn sprang och möte mig och gav mig en
härlig bamse kram. Så det är bara att njuta när det händer.

Efter maten bjöd Stefan henne på glass, men ingenting han tog fram dög.
Med bestämda steg gick hon till frysen och pekade på min Ben & Jerry glass.
Undra om hon är en finsmakare eller bara lite bestämd.


Freja en liten tjej som vet vad hon vill ha.

Linus har en tuff vecka, matteprov i morgon, engelska prov på torsdag och
kemiprov på måndag. Det skulle inte varit något större problem en vanlig
vecka. Men just den här veckan är inte någon vanlig vecka.
I morgon ska Stefan och Linus till Karlstad och kolla på Färjestad - Detroit
och på torsdag har min farmor och farfar varit gifta i 60 år så då ska vi
till dom på kvällen. Fredag, Lördag och söndag är det länscupen i hockey.
Matten och engelska har han koll på och kemin är påbörjad, hoppas det går bra.
Nu gäller det att ta vara på varje ledig minut och passa på att plugga.
Med tanke på vårat hot så kommer han nog att göra det. Kan han inte kemin
på sondag morgon, så får han inte vara med och spela sista dagen på cupen.
Elakt men förhoppningsvis effektivt.

Ebba har haft en bra dag. Aptiten har blivit mycket bättre och jag tycker även
att inlärningen går bättre. Tycker det har blivit ännu bättre sen vi tog bort
lite medicin. Håll tummarna på att det blir ännu ännnu bättre när mer medicin
tas bort och att anfallen inte kommer tillbaka.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0