Fantastiskt familjeliv

Jag har pratat med min kompis Sofie om mitt bloggande.
Hon följer den och tycker att vårat familje liv är på topp.
Men sanningen är att jag väljer vad jag ska skriva om.

Jag hoppade över att berätta att Stefan och jag blev osams
i söndags. Vi hade olika uppfattningar om vad som ska
prioriteras. Det både gapades och skreks till varandra.

Så igår, ringde Stefan mej och frågade om vi skulle göra
något speciellt.
Det skulle vi inte, så han undrade om han fick börja foga
i tvättstugan.
Det är bra med lite gräl ibland, nu vet han vad som ska
prioriteras först.

Idag har Linus haft sin första hockeyträning på is, för den
här säsongen. Det var jobbigt men kul.

Ebba och jag var på Linus lags handbollsträning, jag har lovat
att vara lagledare den här säsongen också. Men jag kommer
inte att vara på alla träningar och absolute inte coacha på
matcherna. Men starkars lilla Ebba, hon hatar verkligen att
behöva hänga med på brosans träningar så när vi kom ut
i bilen började hon gråta. Så nu lovar jag dej Ebba att du
ska slippa vara med på Linus träningar den här säsongen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0