Gammel mormor

Linus är igång och tränar igen efter 1,5 veckas uppehåll.
Det är lika bra att passa på när man är frisk, så han slog till
med både handbolls- och hockeyträning igår.

Jag vet inte hur mycket man ska låta honom hålla på. Får väl se
under säsongen hur han klarar av det.
Men kul tycker han att det är, det är huvudsaken.

Ebba och jag åkte till mormor Gunda och hälsade på igår. Hon blev
så glad över besöket. Måste bli bättre på att åka dit.
Hon och Ebba trivs verkligen i varandras sällskap och jag gillar både
sällskapet och bullarna.
Min älskade mormor gick bort för 6 år sen, i alla sorg och saknad så fann
jag det jag precis mist hos Gunda. Hon tog över en bit av det tomrum
som min egna mormor lämnade efter sig.


Gunda och Ebba



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0