Hängig Ebba

Ebba var helt slut igår när jag hämtade henne på fritis.
Somnade på soffan när vi kom hem, jag väckte henne vid 18-tiden för
att äta och ta medicin. Sen vill hon gå och lägga sig i sängen.

Klockan 06:30 väckte jag henne i morse, hon klädde sig och åt
frukost. Efter det verka hon hängig och trött igen.
Eftersom jag är uppväxt med att man går till skolan / jobbet om
man inte har feber, så tog jag tempen på henne.
Hon hade ingen feber, och ingen ork. Så jag bestämde mig för att
ha henne hemma från skolan idag.

Tur var väl det, klockan halv åtta somnade hon om och sov till elva.
Orkade med att titta på film och spela ett spela innan hon somnade igen.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0