Syrran & Jag



Så här såg vi ut på glada 70-talet min storasyster Maria & jag.
Tofsen i mitt hår är lite kanske lite överkurs, undra hur dom fått fast den
Tänderna ser lite farliga ut, dom var nog bra att ha när jag provsmakade "ia.

Vi var hemma hos mamma och pappa igår. Jag satt vid datorn och letade
efter bilder sen mina barn var små. Mina föräldrar har inte direkt någon 
logisk organisation upptäckte jag då. Men bilden på syrran och mig kunde jag
inte låta bli. Ska låna hem deras scanner, så att jag kan få in lite bilder sen
dom var små. Har även tänkt att ordna lite album med nyare bilder. Tänk vad
tråkigt det är att bara ha bilderna i datorn.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0