Bra men dåligt!!!

Har sänkt medicinerna igen för båda barnen.
För Linus fungerar det bra och jag tycker att han verkar lite piggare också.

Med Ebba går det över förväntan,
förutom att det har spökat lite i går och idag.

Det jobbigaste är att så fort vi är glada över att anfalls situationen är bra,
 att hon är piggare och äter bättre.
Så hittar skolan andra problem.
Jag VET att dom bara vill väl men ibland vill jag sticka huvudet i sanden.
Orkar helt enkelt inte ta in eller höra om fler problem.

Men nu vill dom göra en ny basutredning och jag har godkänt det.
I morgon kommer det någon gubbe från kommun till skolan, dom
ska diskutera om Ebba kan få en dator till hjälp.

Förra fredagen var barn psykologen med på ett möte med skolan.
Caritha och Ebbas lärare strider för henne och vill veta vad dom kan göra
för att få henne att utvecklas mer.
Kortfattat så pratar dom inte samma språk, han tycker att dom
ska sluta engagera sig så.
????????????

Me like engagerad personal.

Vi har fortfarande vinterdäcken på,
tur dom är dubbfria.
Ja, jag har gått med på 19 tums fälgar men på ett villkor.
Att trappen målas vit.
Så jag väntar på en vit trappa och Stefan på nya fälgar.
Undrar vem som får vänta längst.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0