Mer snö

Dom hotar med mera snö.
Jag vill INTE ha mer.



Stefan är fortfarande sjukskriven,
skicka ut honom och skota känns inte så smart.
Han blir anfådd av att gå i trappan hemma, men han blir
bättre och bättre för varje dag.



Får väl muta tonåringen i familjen.
Det värsta är att han blir bara dyrare och dyrare.
Saknar tiden när dom var små och hjälpen var grattis,
men i och för sig var hjälpen inte alltid önskad.
Man kan inte få allt här i livet.



Veckorna bara flyger iväg, idag har jag varit ledig.
Så Stefan och jag passade på att handla födelsedags presenter till Ebba.
Har även färgat och klippt mig. 



Ebbas vecka har hittills varit mycket bättre än förra helgen.
Hoppas att hon får en härlig, anfallsfri helg.

Har varit och fotograferat Ebbas ärr den här veckan,
så nu får vi vänta och se om försäkrings bolaget betalar ut något för dom.
Inte för att pengar får dom att försvinna, men det blir ju ändå lite plåster på såren.

Väntar också på svar från försäkringsbolaget om vårdbidraget,
har ju fått ansökan beviljat hos försäkringskassan.

Nu blir det lite OS innan det är dags för sängen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0