Sjukstuga igen

Ebba vaknade med 38,6 i morse, halsont och dålig i magen.
Jag var hemma hela föra veckan med henne,
då var hon trött och hängig.
Dessutom spökade epilepsin.

Linus hade också ont i halsen när han vaknade,
så det blev ingen hockey match för honom idag.
Han är fortfarande arg och sur över att han missade matchen.

Stefans feber har kommit tillbaka och han hostar.
Han har tid på vårdcentralen i morgon.

Passade på att åka in till jobbet en stund idag.
Nu har jag fixat det viktigaste och kan koncentrera mig på
mina sjuklingar.


I fredags eftermiddag hade vi Freja på besök.
Hon hade varit på lindex med storasyster Frida,
där hade dom fyndat Bamse kläder.


Världens starkaste Freja

Hon var så duktig när hon var här
sjöng - städa städa varje fredag.....
samtidigt som hon moppade mitt badrumsgolv.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0