Renovering

Har lite renovering på gång.

Snickarn var här och rev ur badrummet tisdags,
så nu är det en toan i källarn som gäller.
Av någon konstig anledning behöver jag besöka den oftare än annars,
och jag lovar att det finns fräschare toaletter.

Min uppgift blev att välja matta, golv och badrums möbler.
Hade varit mycket roligare att peka ut till mitt egna badrum hemma.

Just det glömde kanske nämna att det är på jobbet renoveringen kommit igång.

Så till gårdagens inlägg lägger jag nu till renovering av badrum.
Får jag inte med Stefan på mina ideér snart blir listan lååååång.
(Han behöver komma igång och beta av lite på den)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0