Prioritering

Ebbas första skoldag i femte klass är avklarad.
Det är en ganska trött tjej som sitter
bredvid mig i soffan och myser just nu.

På habiliteringen diskutera vi bl.a Ågrenska.
Dom skulle ta upp det på tisdag,
får se om det är något dom tycker vi ska söka.
För oss är hur som helst Astrid Lindgrens prio ett.
Ska avvakta någon vecka sen ska jag ta kontakt med
Ebbas läkare och be honom kolla upp tidsplanen för det.
Vill inte att det ska krocka.




Nu har Linus hockeysäsong dragit igång ordentligt.
Den här veckan har han 4 träningar och 1 träningsmatch.
Risken att vi kommer umgås för mycket känns minimal.
Vilket man kan vara glad för vissa dagar,
jag och 15 åringen drar inte riktigt jämt just nu.
Men jag har själv varit med och uppfostrat "monstret".
Tur för honom att jag älskar´n.










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0