Sjuk Linus

Det kom hem en skruttig Linus från skolan idag.
Han har legat på soffan och sovit sen jag kom
hem från jobbet.
Märktes redan igår att det var något på g.




Ebba har haft en hel del känningar idag.
Det är lite för tidigt och se om medicin ökningen ger något.
Ökade bara på en halv tablett i morse,
allt för att minimera risken för alla dessa biverkningar som finns.
Kommer att göra en ny ökning i slutet av veckan
om inte det här ger något resultat.

Trots att det snart är 7 år sen hon fick sin epilepsi,
så tror jag alltid att den här gången kommer det fungera.
Den här gången hoppas jag att det stämmer.


Nu ska jag passa upp på sjukligen,
han vill ha vatten och glass.
Självklart fixar mammis det till lill plutten.



Kommentarer
Jenny

Hoppas det hjälper med ökning av medicin för Ebbas del! Och naturligtvis krya på sig till Linus :)

Kram Jenny!

2011-08-31 @ 08:40:43
URL: http://vardagmedbarnmedepilepsi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0