Vardag igen

Nu är även jag och Ebba tillbaka till vardagen.
Vi började jobba/fritis igår.

Våran sista semester vecka försökte vi njuta så mycket
som möjligt av. Det blev mest mys och lugna dagar.

Shopping, lek med kompis och mys med Freja.
En kortfattad men bra beskrivning av veckan.


Jag och mina älskade ungar

I fredags hade jag telefontid med Ebbas läkare.
Han hade fått klartecken från Astrid Lindgrens att man kommer
kalla Ebba för att se om det finns någon kost som skulle kunna passa henne.
Förhoppningsvis kommer det ske inom ganska snar framtid.
Annars måste vi hitta på något annat,
för hennes anfalls situation börjar bli lite påfrestande för oss alla.

Hon har haft en del anfall som varit lite annorlunda.
I lördags kallade hon Stefan för mamma,
hon visste inte var hon var och var allmänt förvirrad.

På fritis är det också tufft just nu,
dom bygger om så det är väldigt många barn på liten yta.
Samtidigt ska Ebba lära känna en ny elev assistent som blivit anställd.
I det stora hela fungerar det ganska bra,
men stora grupper och hög ljudnivå är tufft.


Här kommer lite bilder på hur hårt Stefan jobbat
här hemma i sommar.
















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0