December

Julmånaden har börjat men
jul känslorna vill inte riktigt infinna sig.
Blåsten, regnet och plusgraderna
bidrar nog till att dom håller sig borta.

Eftersom det är svårt att få ihop den vakna
tiden med jobb, matlagning och andra hushålls sysslor
så har jag nätshoppat en del julklappar.
Ett enkelt, smidigt sätt att handla på.

Ebba har även idag varit med på hela idrotts lektionen.
Ska fokusera på det positiva som händer omkring
oss och "försöka" låta bli att hänga upp mig på annat.
En svår utmaning - men jag ska i allefall försöka.

Fick hem bröd och pasta som jag beställt från
en hemsida vi fått tips om. 
Brödet innehåller bara 2,7 gram kolhydrater per skiva.
Känns skönt att hitta något bröd som fungerar för oss.
Att det var gott gjorde inte saken sämre.



kolla in hemsidan här




Kommentarer
Jenny

Hoppas vi kan få lite kyla och snö så vi kan få lite julstämning.

Kram

2011-12-02 @ 17:01:17
URL: http://vardagmedbarnmedepilepsi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0