Härlig måndag

Det har varit en bra dag.
Inga anfall på skolan / fritis.
Det gillar jag om, som Freja brukar säga.
Ebba är nu inne på sin tredje dag utan anfall.
(Peppar peppar ta i trä)

Mormor som har tagit semester hela veckan,
hämtade Ebba idag. Så för en gångs skull kunde jag
sitta kvar på kontoret och avsluta det jag höll på med.

Att Stefan fixat kvällsmaten och sett till att Ebba gjort sina
läxor när jag kom hem gör väl också att humöret är på topp.

Så med ett strålande humör ska jag nu avnjuta en förhoppningsvis
god middag tillsammans med prinsessan.
Grabbarna är på hockey träning och får micro värmd mat senare.


Egen påhittad variant av moussaka tillagad av Stefan



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0