Sammanfattning

Helgen har varit bra,
Ebbas anfall har hållt sig lugna.

I lördags lekte Ebba med våran grann flicka Klara.
Dom var på hennes rum och lekte med Pet shops,
spela spel, tv-spel och skratta.
Det är så roligt när hon orkar att ha kompisar hemma.

På kvällen hade vi kalas för mig och Ebba.
Mormor, morfar, min syster och bror med familjer var det som uppvaktade oss.

Igår söndag fyllde jag år, så dagen började med paket öppning
och en god frukost som Stefan & Ebba hade fixat.

Naturligtvis har Linus hunnit med två matcher ishockey också.
Vinst och oavgjort blev resultaten.
I övrigt har vi inte sett till Linus så mycket i helgen,
han har sovit borta hos en kompis både fredag och lördag.




Nu hoppas jag på en bra vecka som vi kommer fylla med
tandläkarbesök och diverse läkarbesök på vc och sjukhuset.



Kommentarer
Cissi

Många grattis till er!

2011-02-28 @ 19:53:14
URL: http://allrafinaste.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0