Sjuka familjen

Äntligen börjar jag återhämta mig.
Har varit magsjuk, blääää.

Trots att det är ca 1,5 dygn sen jag kräktes är jag
fortfarande matt, trött och yr.

Stefan har varit iväg med Linus idag (fredag) igen till vårdcentralen.
Dom tog lite prover - som såg bra ut och så
fick han fick inhalera.
Trots att han inhalera 2 gånger blåste han dåligt i pef-mätaren.
Blåste som bäst 330 idag, normalt för hans ålder bör ligga på 400-450.
Så nu ökar vi på astma medicinen och ska ta kontakt med astma läkaren på måndag.

Ebba är fortfarande förklyld och hängig.
Det blev ingen skola för henne igår utan Stefan fick vara hemma och vabba.

Om vi kommer lyckas få till något kalas för Linus i helgen återstår att se.

(Lyckades inte publicera under fredagen)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0