Sportlovs ledig

Jag har tagit semester idag och ska vara
sportlovs ledig med barnen.

Tanken var att inleda med en härlig sovmorgon
men 06:30 vaknade jag och kunde inte somna om.
Känner mig sliten, trött och orkeslös.
Har inte lust att ta tag i någonting och är irriterad på allt.

Måste rycka upp mig, livet blir inte bättre än man gör det.

Mormor har skjutsat Linus till körskolan och Ebba pysslar lite
på sitt rum. Jag skulle behöva dammsuga, så medans jag
väntar på orken och lusten sitter jag framför datorn.


Skylten nedanför vill jag ha,
tror den skulle passa bra hemma hos oss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0