Kort sammanfattning

Stefan har jobbat på bra under helgen
och delar av soldäcket finns nu på plats.







Ungarna premiär badade igår.
Det var bara 19 grader varmt, så under
veckan som kommer hoppas vi få igång solvärmen.






Det är idag 8 år sen min älskade mormor gick bort.
Jag saknar dig fortfarande väldigt mycket.
Hoppas du har det bra.


Påskafton 2003


Det känns lite tomt i huset när vi inte längre är hundvakt,
det är ingen som väcker mig med blöta mysiga pussar.
Ingen som viftar på svansen och blir helt till sig när jag kommer.


Snälla, klia mig lite till.












Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0