Tuffa dagar

Ebba har för tillfället runt 5-10 känningar / små anfall
per dag. Dom tar på krafterna.
Ebba blir både trött och ledsen av dom.

Det är tufft att bryta upp lek med kompisar pga trötthet.
Att få napp och hitta kompisar som tycker det är okej
är inte heller så lätt.

Idag ska hon och jag åka till mosters pool och bada.
Då får Stefan vara ifred och jobba på lite här hemma.

Det känns i mitt mamma hjärta.
Jag vill så gärna att hon ska må bra,
vara glad och njuta av livet.

Som många gånger förr blev det ändrade planer,
under tiden som jag skrev inlägget kom Ebba och
sa att hon mådde dåligt. Vi blev sittande i hammocken
i en halvtimme innan hon somnade mot mig.
Lilla gumman.


Anfallen tar på krafterna

Vi får hoppas på en lugna skön eftermiddag,
kanske kan vi hitta på något då i stället.



Kommentarer
Jenny

Usch, lider verkligen med dig när du skriver att det gör ont i mamma hjärtat. Det är tufft att se sitt barn må dåligt. Kommer hålla alla tummar för att Ebba ska få bättre dagar fram igenom och slippa anfallen/känningarna.... Kram!

2011-07-14 @ 14:49:51
URL: http://vardagmedbarnmedepilepsi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0