Mysig helg

Vi har haft en mysig härlig helg.

Igår åkte jag, Stefan och Ebba och tittade på en
bekants travhästar.
Nästa gång ska hon få åka med i sulkyn.
Det ska bli spännande tycker Ebba, lite läskigt tycker jag.
Det tycker jag bara för att jag är en fegis enligt henne.


Ebba, Stig och Lilliana iron




Linus och Stefan åkte till Katrineholm idag.
Hockeylaget hade hyrt ishallen,
så dagens träning blev på is.
Kul tyckte Linus, j-kligt kallt tycket Stefan.
Men båda två verka nöjda när dom kom hem trots allt.


Ebba och jag passade på att njuta av moster pool under tiden.
Det är så roligt att se henne bada, hon är som en fisk i vattnet.








Vi har ökat på diamoxen och än så länge har
vi inte märkt någon skillnad.
Men vi håller naturligtvis tummarna stenhårt och
hoppas på det bästa.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0