Hängiga familjen

Linus är fortfarande feberfri, men trött och sliten.
Hostan som han haft väldigt länge nu -
är ännu värre.

Ebbas feber är fortfarande väldigt hög.
Även hon har fått hosta, pga av halsont och magvärk
känns det som hon inte får upp slemet.
Vi tänkte avvakta tills imorgon, är det likadant då
är det dags för yttligare ett läkarbesök,
för båda två.

Stefan är på bättringsvägen och jag har iaf inte blivit sämre.
Så jag tog en liten sväng till affären för att fylla på
vårat ekande kylskåp. Då märkte jag att jag
inte var riktigt hundra. Kall svettig och helt slut blev
jag av den lilla utflykten.

Resten av dagen blir det soffmys, film och fruktsallad
för den här hängiga familjen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0