Favorit

Hitta en ny favorit rätt till Ebba idag.
Kycklinggratäng Blue-cheese.

Recept 






Gott gotti gott gott

Skulle önska att sonen också var lika vilig att prova på nya rätter.
Idag hittade han 2 små bitar purjolök som
hade kommit över på hans sida i gratäng formen.
Så han har nu gått och lagt sig hungrig.

Lägger ner så mycket tid på att laga mat så jag
orkar inte göra annan mat till honom.
Idag stod jag 2 1/2 timme och fixade med mat,
matlåder, broccoligratäng som Ebba äter istället för pasta
eller potatis till skollunchen, mellis till henne,
förberedde morgondagens frukost som blir
stekt ägg och bacon till prinsessan.

Det är värt det men jag önskar lite bättre resultat.
Men ändå så får jag dåligt samvete när jag inte är alla till lags.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0