Lite lite lugnare

Även idag har Ebbas anfall varit lite lugnare.
Hon har dessutom varit mycket piggare och
busigare än vanligt.

Värsta bästa trollungen, Ebba.


Så här rufsig blir man i håret efter ett långtids eeg.


Linus har fortfarande inte återhämtat sig efter
förra veckans feber. Han tar sista pencillinkuren idag.
Väntar fortfarande på provsvaren,
inte för att det egentligen spelar så stor roll
men lite nyfiken måste man väl få vara.


Nu ska jag mysa med min lilla prinsessa,
hon har bestämt att vi ska titta på Emil i Lönneberga
innan det är medicindags.


Dagsransonen




Kommentarer
Sofie

Hej Malin!

Martin sitter här bredvid mig och han tycker att det är helt bedrövligt att Ebbis måste ta alla de där tabletterna för att få en skaplig dag och jag håller verkligen med honom. Stackars Ebba<3! Kram till er alla från oss.

2011-11-15 @ 21:43:13
jenny

Va skönt med en lite lugnare dag och att ni tar tillvara på det och njuter <3

Kram

2011-11-16 @ 09:43:41
URL: http://vardagmedbarnmedepilepsi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0