Lunch, check

Yttligare en måltid är avklarad,
det tog lite tid att räkna, kontroll räkna,
räkna engång till men till slut blev det klart.

Lax i ugn med en kall sås gjord på creme fraich,
hackade oliver och salt. Till det fick Ebba
grönsallad, gurka, oliver och röd paprika.

Har nu en mätt men trött prinsessa som ligger på
soffan och vilar. När hon vaknar har jag lovat att vi ska
pyssla lite. Vi var inne på panduro när vi var ute och shoppade
så nu ligger det en del spännande julpyssel och väntar.


Under tiden passar jag på att adventspynta lite.
Känner mig nöjd med mitt senaste inköp.



Ljusstaken hittade jag på vårat fina café / inredningsbutik
God Smak som finns här i Hallsberg.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0