Full fart mot helgen

Ebba har haft ett annorlunda anfall,
det satte sig i ansiktet.
Hon försökte prata men munnen hängde inte med.
Efter en stund blev hon även frånvarande,
efteråt var hon väldigt förvirrad.
Det är alltid olustigt när man inte vet vart det
ska ta vägen någonstans. Som tur var bet
stesoliden och anfallet gav till slut med sig.


Nu har hon sovit en stund och mår bra.
Så nu har vi tjejmys.
Ebba äter räk och avokadoröra,
jag dricker latte och så tittar vi på konståkning.
Vi passar på innan Stefan och Linus kommer hem för
då blir det hockey, Malmö - Örebro.
En match som man bara måste se tydligen.



Ebbas jättemumsiga räk & avokadoröra.




Den här fina ljuslyktan har jag köpt mig idag,
det var jag värd efter en bra arbets vecka.
Har hunnit massor, gäller att förberedda så mycket
som möjligt eftersom jag blir borta tre dagar nästa vecka.






Kommentarer
jenny

Usch vad jobbigt det är när det kommer "nya" anfall, som man inte är van vid. Va bra att stesoliden tog det.... Ha en underbar kväll, det är ni värda!

Kram!

2011-11-18 @ 18:39:22
URL: http://vardagmedbarnmedepilepsi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0