38 poäng

Det blev en lyckad fredags middag.
38 poäng lyckades Ebba få ihop.
I våran tävling ger man även poäng till sig själv,
så jag, Stefan och Ebba gav tior,
Linus gillar inte räkor så han gav "bara" en åtta.


Kvällen värdinna



Förätten, Ebbas favorit räksallad



Till huvudrätt blev det tacos med massor av goda grönsaker



Ebbas favorit glass med grädde hallon & lite mörk choklad
blev efterrätten.


Så här fin var menyn



Lika bra som fredagen blev,
lika dåligt har den här morgonen börjat.
Ebba vaknade med en känning som efter en timme
ökade till ett större anfall. Eftersom hon var frånvarande
och småryckte i kroppen så bröt vi med epistatus efter en stund.

Nu ligger hon utslagen i soffan och sover.
Hoppas resten av dagen blir lugn.




Kommentarer
jenny

Åh vilken middag ni blev bjudna på och vad härligt att ni fick en sån mysig fredag tillsammans! Jag hoppas av hela mitt hjärta att resten av helgen blir lugn! Har ni märkt ngn skillnad sedan höjningen av absenor? Stor kram till er alla!

2011-09-03 @ 10:05:31
URL: http://vardagmedbarnmedepilepsi.blogg.se/
Sofie

Underbart Ebba, du ligger bra till i tävlingen det känner jag på mig, kram, kram

2011-09-04 @ 22:35:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0