Upp och ner ....

Har blivit sämre igen,
gjorde ett försök med att få komma till vc igår.
Men fick nej eftersom kvinnan på Hallsbergs vc
genom vårt telefonsamtal ansåg att det är ett virus.
Fantastiskt gjort att bara genom att prata med någon kunna ge diagnos.

Jag fick gärna återkomma idag om jag tyckte det behövdes.
Skulle väldigt gärna vilja träffa en läkare.
Inte för att jag vill att det ska vara något
-utan mer utesluta.
Orkar inte ens ta strid med vårdcentralen,
får väl söka på jouren i helgen om det inte blir bättre.

Vem vet hon kan ju haft rätt att det bara är ett virus,
då blir jag förhoppningsvis bättre snart.
Om inte....
kommer vårat liv fortsätta vara upp och ner.

Det känns inge bra att inte orka hjälpa till.
Jag vill vara frisk NU!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0