Status


Den här veckan hade kunnat fått startat bättre.
Igår fick Ebba ett stort anfall när vi kom hem från fritis,
som jag fick bryta det med epistatus.
Eftersom hon inte återfick medvetandet var jag tvungen att
larma. Som tur var kom hon tillbaka ungefär samtidigt som
dom kom hit. Dom här stora anfallen är tuffa för henne,
det tar rejält på krafterna.

Men inte nog med att hon hade ett stort anfall igår,
hon fick ett idag också som behövdes brytas med stesolid.
Tur vi har läkartid imorgon.

Det tar på krafterna för hela familjen.






Kommentarer
Jenny

Usch och fy!! Vet egentligen inte vad jag ska säga mer än att jag lider verkligen med er!! Det är en riktigt tuff situation ni har hemma. Alla mår dåligt utav det och framförallt Ebba. Tänker på er varje dag och hoppas innerligt att en ljusning kommer för er snarast!! Det är ni verkligen värda!!

Stor styrkekram!

Jenny.

2011-09-21 @ 08:09:37
URL: http://vardagmedbarnmedepilepsi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0