Jag kan själv

Efter en tuff dag igår,
bestämde vi oss för att öka på med diamoxen igen.

Rätt eller fel?
Vad vet jag, men just då kändes det rätt.
Våga inte riskera att det skulle bracka fullständigt.

Det är inte så ofta vi behöver bryta med akut medicin
flera gånger på en dag men igår bröt vi två gånger
och ändå hade hon det riktigt tufft där imellan.

Morgonen har börjat lugnt, bara några små känningar
så även idag känns beslutet rätt.
Vi är hemma idag och vilar upp oss.
Ebba var väldigt ljudkänslig igår så det är nog
bra för henne att vara i en lugnare miljö idag.

Väntar telefonsamtal från sjukhuset får väl se
om dom tycker mitt beslut var lika
smart som jag själv tycker.



Kommentarer
jenny

Va jobbigt.. Hoppas det blir lugnare nu, kram <3

2012-04-03 @ 13:05:16
URL: http://vardagmedbarnmedepilepsi.blogg.se/
Sofie

Stackars vänner...att ni aldrig ska få ha det lugnt, bamsekram till dig kompis<3

2012-04-03 @ 18:21:58
Ann Andersson

Kram <3

2012-04-05 @ 13:29:29
URL: http://ketogenmat.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0