Nu kör vi...

eller rättare sagt imorgon kör vi igång.

Onsdagen 11 april 2012,
kanske är det den dagen vi får minnas.
Dagen med stort D.

Vi hoppas fortfarande även om vi under
helgen haft många mörka tankar som snurrat runt.
Tänk om ....

Försöker nu bara ha positiva tankar.
För tänk om
- det faktiskt är den här vägen som är den rätta
för våran älskade unge.

Hur som helst så får vi inom en ganska
snar framtid svar på den frågan.



Hela familjen behöver energi påfylllning
och en återhämtnings period.
Vi trodde att påsk ledigheten skulle ge oss det.
Men nej, så blev det inte.

Vet inte riktigt var och hur vi ska hitta det,
men måste så fort som möjligt lösa det.
Innan vårt hål blir för djupt.
Det blir svårare och svårare för varje gång att
ta sig upp.

Tankarna på någon form av avlastning har
börjat dyka upp allt oftare.
Måste nog, även fast det bär emot ta tag i det.

Både för våran egen skull och prinsessans.
För vem vill ha trötta och griniga föräldrar?









Kommentarer
jenny

Nu hoppas jag av hela min själ och hjärta att detta ska hjälpa Ebba till en lättare vardag! Fin bild på er, kramar Jenny!

2012-04-10 @ 18:44:20
URL: http://vardagmedbarnmedepilepsi.blogg.se/
Ann Andersson

Tänker på er Malin och jag hoppas hoppas och önskar av hela mitt hjärta att detta är det som ska hjälpa Ebba och jag vet och förstår så väl hur du känner. Men ge inte upp vi finns för varandra... Kram och vi ses<3 <3 <3

2012-04-10 @ 21:42:31
URL: http://ketogenmat.webblogg.se/
Sofie

Hoppas, hoppas, hoppas och håller tummar och tår för er! Skickar över en stor- varm- kompis och styrkeKRAM till dig<3

2012-04-10 @ 21:51:32
Lena Sundqvist

Håller tummar och tår för att det går vägen....

Kramar

2012-04-11 @ 06:27:45
URL: http://korpoga.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0