December

 
Det känns tomt,
vi har nu haft begravning för våran
mamma, svärmor, farmor.
 
Det känns precis som Ebba beskrev
- det känns som hela hjärtat ska spricka.
 
Mitt i sorgen lämnar hon massor av minnen
efter sig. Är tacksam och glad att jag
fick lära känna henne och en bättre farmor
hade barnen aldrig kunnat fått.
Tack för allt.
 
 
Trots all sorg så går livet vidare,
skolan, jobbet, matlagning mm måste skötas.
 
I helgen lyckades jag och Sofie få till en heldag ihop.
En härlig dag med massor av energi påfyllning,
det var precis det jag behövde just nu.
 
Ebba och jag kunde även åka på julmarknad med
Ann, Jörgen och Saga. Efter veckan som gått är jag
väldigt glad över att Saga orkade med det.
 
Tack mina vänner för en bra och trevlig helg.
 
 
 
 
 


Kommentarer
Ann Andersson

Kram Malin och precis som du skriver så går livet vidare men man har med sig många nya tankar och erfarenheter vidare i livet. Ha det fint<3 kram

2012-12-03 @ 09:33:27
URL: http://ketogenmat.webblogg.se
Sofie

Tack för en supermysig dag! Kram, kram

2012-12-06 @ 09:56:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0