Lek & Bus


Det är inte så svårt att glädja Ebba.
Idag ringde Lill kusinen Freja och fråga om hon fick komma och leka. Lyckligt och glatt konstaterade Ebba att äntligen var det någon som frågade henne först.

Två glada härliga tjejer har i flera timmar pusslat, ritat och lekt ridskola.
Till mellis bjöd Ebba på sitt pepparkaks hus och insåg då att hon inte ens kunde provsmaka en pytte liten bit. För rättvisans skull tyckte hon att hon och Freja skulle få bada i badkaret. Självklart, får hon som hon vill eftersom hon är så duktig och förståndig.
Dessutom har jag nu ett nystädat badrum först av badskum av bad tjejerna sen på mitt sätt.

Anfallen / känningarna har varit mildare och färre under ledigheten. Hemma tempot och ta dagen som den kommer är det som verkar passa Ebba allra bäst



Kommentarer
Sofie

Hej Malin!
Vad glad jag blir när jag läser om era mysiga dagar. Jag hoppas att det får fortsätta så hela lovet och vidare in i 2013... och hoppas , hoppas att det ska ske en positiv ändring i Ebbas liv.
Det önskar jag hela er familj!
Stor kram och ett Gott Nytt År till er alla, kram från mig och familjen

2012-12-30 @ 22:21:24
Ann Andersson

Kramar och gott nytt år vännen och din fina familj... <3 <3 <3

2012-12-31 @ 09:25:11
URL: http://ketogenmat.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0