FREDAG !!!!!

Älskar fredagar lika mycket som jag
hatar måndags morgonen.

Har en härlig helg framför mig,
med hockey och Karlsson på Taket föreställning.



Inte ens det felaktiga SMS;et från skolan lyckades
få mig ur balans. Fick för tredje veckan irad medelande
om att Linus inte varit på första lektionen.
Han blir ihop blandad med en annan elev igen.
Får se om mitt mail till berörd lärare, mentorer och rektor
gör att det inte upprepas. Blir lite oroad för betygen,
fast om dom blandar ihop honom med någon
med bra betyg är det okej.


Tyvärr så läste jag att Saga hade en tuff dag igår.
Även fast jag inte känner dom så blir man ledsen.
Man vill så gärna, man famlar efter minsta halmstrå
och när det fungerar för någon annan tänds ett litet hopp.
Nu hoppas jag på att hennes dag blir bättre idag,
att det bara var en tillfällighet och
att super keton mannen Arvid får åka hem.

Hoppas ni får en skön och bra helg.




Kommentarer
Ann Andersson

Kram <3

2012-02-11 @ 17:25:19
URL: http://ketogenmat.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0