Inte alltid på topp

Hade tänkt att Ebba och jag skulle
lyxa och äta en god choklad kaka som
Lena provat till Arvid.

Eftersom jag själv tror att jag är väldigt
effektiv genom att göra flera saker samtidigt
så har jag förmodligen vägt fel.
Mina såg inte alls ut som deras,
den blev torr och snuskig.

Dom ligger nu i sopptunnan,
så det får bli några nötter istället.
Är väldigt förvånad över att jag faktiskt har
lyckats så bra med alla recept jag provat på.
Stod till och med och tänkte den tanken under
dagens bak försök. Men det är väl som dom
säger att även solen har fläckar.
Man kan ju inte alltid vara på topp.

Efter att ha aggerat taxi till och från hela dagen,
ska jag nu sätta mig i soffan och titta på melodifestivalen.






Kommentarer
Cissi

Hej,

tittade in här efetersom jag för första gången på mer än ett halvår orkat ta mig in till min egen blogg. Har tänkt på er emellanåt och undrat hur det går...men inte orkat läsa. Det blev helt enkelt för mycket av allt...

Vi verkar äntligen ha hittat något som fungerar för vår dotter. Kanske kan det ge lite hopp åt någon annan.

Hoppas, hoppas att ni också ska lyckas få er princessa att må bättre!

2012-02-18 @ 23:03:36
URL: http://allrafinaste.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0