10 gram kolhydrater

Det är ingen märkbar skillnad ännu,
men jag hoppas det kommer.

I måndags hade hon iof "bara" 3 känningar och
ett lite större anfall för att igår återgå till det vanliga.
Som brukar ligga på 10-15 stycken.


För att förstå hur lite 10 gram kolhydrater är,
så tänkte jag lägga ut lite bilder någon dag.

Idag har hon startat med sin favorit frukost,
makrill med en klick majonäs och knäckebröd.

Lunchlådan som vi skickade med till skolan består
av tacos färs (hittade en krydda på LCHF-butiken)
broccoli, gurka och bearniessås.

Mellanmålet idag blir rullar av lufttorkad skinka,
brieost och paprika.

Kvällsmaten har jag inte hunnit fundera på än.





Kommentarer
Jenny Bengtsson

Jag beundrar er verkligen som kämpar på så fantastiskt! Va härligt att ni fick några lugna dagar <3 Hoppas bara att gårdagen var en dag med många anfall och att resten av dagarna blir lugna. Tänker ofta på er, stor kram!

2012-01-18 @ 11:38:20
URL: http://vardagmedbarnmedepilepsi.blogg.se/
Lena Sundqvist

Hejja er!

Hoppas att ni snart börjar se resultat av allt slit.

Kramar!

2012-01-18 @ 13:47:45
URL: http://ketogenmat.webblogg.se/
Ann Andersson

Hej Malin!

Spännande att läsa om vilka maträtter hon har med sig till skolan för det är ju sådant som jag funderar mycket på nu inför vår start.

Hoppas att ni snart ser en förbättring - det gör ni säkert.

Kram Ann

2012-01-18 @ 22:12:15
URL: http://ketogenmat.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0