2012

Det är med blandade känslor jag möter det nya året,
finns så mycket att se fram imot
samtidigt som vi inte ser någon förändring
på Ebbas anfalls situation.

Både jag och Stefan är nere i en svaka,
har svårt att se någon glädje i vardagen.
Tror faktiskt att jag blir galen på anfallen snart,
det går inte planera någonting.

Vill ha en förändring, NU.

På måndag är det dags för provtagning igen,
och fredag samma vecka ska vi till Astrid Lindgrens.
Kanske är det dags att dra ner yttligare på kolhydraterna.
Nånting måste vi göra, så här kan vi inte ha det.




Kommentarer
Jenny

Åhh.... Känner hopplösheten, men jag hoppas sååååå mycket att det ska vända snarast. 3-4 månader innan förbättring sa en neurolog till mig när jag frågade om modifierad atkins...

Stor kram <3

2012-01-04 @ 12:03:17
URL: http://vardagmedbarnmedepilepsi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0