Underbar morgon

Åh, vad jag önska att jag var ledig och kunde få vara tillsammans med
Ebba idag. Hon var på ett strålande humör,
ögonen glittrade och det bara lös glädje om hela henne.
 
Att Ebba mår mycket bättre än på länge går inte att ta
miste på. Det är skratt, prat, mys, minnen som dyker upp,
lite ilska i en underbart härlig blandning.
 
Kom på mej själv med att sitta och le på väg till jobbet,
sjungandes på Ebbas favorit Markoolio.
Hennes livsglädje smittar av sig.
 
Underbara prinsessan Ebba
 
Vi brukar tävla och se vem som lyckas komma först till skolan
av oss och Ebbas assistent, eftersom vi inte är så jätte bra
på att hålla tider så förlorar vi oftast.
 
Imorse när jag såg Ingelas bil på parkeringen sa jag till Ebba
att det är svårt att vinna över henne.
Ebba funderade en stund innan hon sa
- jag tror hon slarvar med att borsta tänderna bara för att vinna!!
 
För inte kan det väl bero på att hon är duktig och kommer itid till sitt arbete.
 


Kommentarer
Ann Andersson

Vilken härlig läsning Malin <3 Blir så glad och varm i hjärtat att höra att Ebba mår så bra och att kosten hjälper henne. Kramar och ha en skön semester - hoppas vi ses snart. Kram <3 <3 <3

2012-06-27 @ 15:35:04
URL: http://ketogenmat.webblogg.se
Lena Sundqvist

Så härligt att läsa och att se Ebba så sprittande glad. Härlig sommar önskar vi er.

2012-06-28 @ 09:16:37
URL: http://korpoga.webblogg.se
Jenny

Vad härligt det låter, önskar er en fin helg. Kramar.

2012-06-29 @ 12:27:53
URL: http://vardagmedbarnmedepilepsi.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0