Glädje

Blir glad av att även Ebbas läkare
tycker att hon är piggare.

Under veckan som gått har vi uppmärksammat
flera saker som blivit bättre.

Som att hon snappar upp och deltar mer vid
pratet när vi sitter runt köks bordet.
Att hon när hon spelar wii fit (tv-spel)
har bättre balans och kontroll på kroppen.

Det är en härlig känsla,
som jag hoppas få fortsätta uppleva.

Saker som är så självklara för andra,
är glädje och lycka för oss.


Har bestämt mig för att fota temat vatten till nästa
veckas fotokurs. Så igår och idag har jag kämpat
och slitit för att försöka fånga vattendroppar.
Det var lättare sagt än gjort.

  





Stefan kom hem med ett stativ till kameran idag,
så ihelgen blir det mer träning och förhoppningsvis stadigare bilder.



Kommentarer
Sofie

Härligt att höra att ni ser "ljusglimtar" hos Ebbis, mera sånt hoppas jag på!

Du är otroligt duktig fotograf Malin.....ny karriär på g? Kram kompis

2012-03-08 @ 22:16:44
jenny

Åhh vilken härlig läsning. Och vilka bilder du har tagit! Önskar er en underbar helg, Njut av solen för den ska komma!

Kramar.

2012-03-09 @ 07:04:41
URL: http://vardagmedbarnmedepilepsi.blogg.se/
Lena Sundqvist

Vackra bilder och en text som andas försiktig positivism :) härligt att se och läsa. Kramar <3

2012-03-09 @ 07:40:00
URL: http://korpoga.webblogg.se/
Maja

Vilken trevlig blogg du har! Jag har en sexårig son med epilepsi. Jag tyckte mig se i något inlägg att bor i Örebroområdet? Vi funderar på att flytta till Örebroområdet. :-) Hur är vården av dina barn där? Har ni en bra läkarkontakt?

2012-03-10 @ 15:27:58
Malin

Hej Maja

Vad roligt att du hittat hit.

Vi har en bra läkare som vi trivs med på universitetsjukhuset Örebro. Om jag minns rätt har dom nyligen anställt en barn neurolog som jobbat i Norge innan, hon har jobbat med både kost och vagus nerv stimulator. Vilket inte funnits tidigare.

2012-03-12 @ 13:03:09
URL: http://barnmedepilepsi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0