Skol möte

Sitter och väntar på att klockan ska bli
halv nio, då ska vi träffa rektorn för att få
information om Ebbas framtida skolgång.

Känner mig lite nervös.
Man vet ju vad man har.

Men dom kanske inte ens har något annat att erbjuda.
Då blir jag lite nervös för det istället.

Det är inte lätt att få mig nöjd.



Igår kväll svärmade mitt hjärta över.
Hade en hel mysig kväll med Ebba,
hon prata, planera och skratta.
Det är så roligt att lyssna på hennes funderingar.

Yttligare en sak som kommit igång efter att vi
startat med kosten. Innan var hon ganska ointresserad.
Nu får man passa sig för vad man säger vid matbordet.
Hlon snappar upp både det ena och det andra.



Linus är för tillfället väldigt harmonisk.
Lika bra att passa på att njuta av det,
erfarenheten säger mej att det brukar vända rätt fort.

Valet till gymnasiet är gjort,
serien i hockeyn är slut,
skolan flyter på.
Härligt när ens ungar mår bra.








Kommentarer
Jenny

Lycka till idag med mötet på skolan!

Kram

2012-03-06 @ 12:23:10
URL: http://vardagmedbarnmedepilepsi.blogg.se/
Ann Andersson

Hoppas mötet gick bra - mina kommentarer som jag skickat till dig kom lite sent men det löste sig säkert ändå för er... Kram och vad fantastiskt med fina stunder med barnen. <3

2012-03-06 @ 14:58:15
URL: http://ketogenmat.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0